nedjelja, 13. svibnja 2012.

Kako poboljšati poslovnu konkurentnost putem e-poslovanja?




Konkurentska natjecanja koja su nastala pojavom i korištenjem Interneta, stvorile su mnoge mogućnosti, ali i prijetnje za sve gospodarske subjekte. Autorica Knežević, B., u svom časopisu Kako postati i ostati konkurentan u e-poslovanju?, kaže kako jedino poduzeća koja budu na Internet gledala kao na novi medij za odvijanje poslovanih procesa, imat će šanse za uspjeh u e-poslovanju.

Internet također ubrzava izvođenje poslovnih procesa i pridonosi efikasnosti poslovanja, a temeljne gospodarske zakonitosti ostaju nenerušene jer poduzeće posluju da bi ostvarila profitabilan rast i razvoj. U isto vrijeme, potrošači nastoje zadovoljiti vlastite potrebe kupujući robe i usluge po najpristupačnijim cijenama. Znači da vrijede zakoni ponude i potražnje, a jedino što se je promijenilo je medij, brzina i efikasnost poslovanja.
Glavna značajka elektroničkog poslovanja je hiperkonkurncija u globalnim razmjerima. Zato, poduzeće može iskoristiti Internet u turbulentnim uvjetima kako bi mogla stvoriti konkurentsku prednost.
Na tržištu postoji niz prednosti koje omogućavaju konkurentnost nekom poduzeću, koje autor Spremić navodi u svojoj knjizi, kao što npr. niži troškovi pretraživanja informacija putem Interneta, mogućnost smanjenja troškova poslovanja, brza usporedba ponude, izrazita diferencijacija proizvoda i usluga, jedinstvena obilježja digitalnih proizvoda, mehanizmi dinamičkog određivanja cijena, itd.

Nema komentara:

Objavi komentar